
Δημοτικό
Όταν η τάξη ανοίγει παράθυρο στον κόσμο
Να που ο κόσμος μεγάλωσε κι έγινε πόλεις, κράτη, χάρτες, όλη η υδρόγειος σφαίρα.
Τα βιβλία πάχυναν, οι λέξεις δυσκόλεψαν, τα μαθηματικά έγιναν ιδιότροπα,
μπήκαν αγάλματα, εργαστήρια, σωλήνες…
Η τάξη μας τώρα σφίγγει ακόμη πιο πολύ τους γερούς της δεσμούς, εμείς οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουμε να έχουμε αυτοπεποίθηση και τα παιδιά όρεξη για δουλειά.
Η τάξη μας έχει τώρα είκοσι δύο παιδιά κατά μέσο όρο χωρισμένα σε υποομάδες.
Διδάσκουν αρκετοί δάσκαλοι ειδικοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες μαθαίνουν την αξία της ατομικής προσήλωσης και μελέτης ταυτόχρονα με τη χαρά και τη δημιουργικότητα της ομαδικής δουλειάς. Σχέδια εργασίας που επιλέγουν τα ίδια τα παιδιά, συνεχής χρήση τεχνολογίας συνάμα με την καθημερινή κίνηση και την άσκηση της συναισθηματικής νοημοσύνης.
Ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας στέκεται έξω από το παράθυρο της τάξης μας και μας γνέφει. Οι μαθητές μας, σαν έτοιμοι από καιρό, δεν θα αργήσουν να τον συναντήσουν.
γελάμε κι άλλα πολλά ρήματα.
στα έγκατα μόνο οι φόβοι και οι δισταγμοί
και πώς να τον αγαπήσω...
όμως δεν είμαι Ροβινσώνας!
Η Εκπαιδευτική μας Προσέγγιση
Βιωματική προσέγγιση της γνώσης
Τα παιδιά έχουν ενεργό ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία, οικοδομώντας τη γνώση μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και κατάλληλα εργαλεία που υποστηρίζουν την κατανόηση, η οποία είναι απαραίτητη, πριν προχωρήσουμε στην εμπέδωση και στη λειτουργία της αφαίρεσης και κωδικοποίησης των εννοιών.
Δομημένα μαθήματα
με σύγχρονα ζητούμενα
Από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας διατηρούμε όσα στοιχεία εξακολουθούν να έχουν παιδαγωγική αξία, περιορίζοντας όμως τις μηχανιστικές πρακτικές, με στόχο μια βαθύτερη κατανόηση της γνώσης, την καλλιέργεια κριτικής σκέψης και τη σύνδεση των εννοιών σε ουσιαστικό επίπεδο.
Ομαδοσυνεργατική
Μέσα από τη δουλειά στις ομάδες, τα παιδιά καλλιεργούν πολύτιμες δεξιότητες συνεργασίας, διαλόγου, ενεργητικής ακρόασης, επιχειρηματολογίας και παρουσίασης.
Ενθαρρύνονται να εκφράζουν τις απόψεις τους, να σέβονται τη σκέψη των άλλων και να συμβάλλουν στη συλλογική πορεία της ομάδας.
Παρακινούνται να συμμετέχουν σε ομαδικές συζητήσεις με ρόλο ενεργού συνομιλητή αλλά και συντονιστή: να ερμηνεύσουν, να συγκρίνουν απόψεις, να ανακεφαλαιώσουν όσα ειπώθηκαν και να τα μεταφέρουν με σαφήνεια στους συμμαθητές τους.
Ωφελούνται επίσης σε μεταγνωστικό επίπεδο, καθώς καλούνται να επανεξετάσουν αυτά που γνωρίζουν, να τα παρουσιάσουν με τρόπο κατανοητό για τους άλλους, να τα προσαρμόσουν στο εκάστοτε επικοινωνιακό πλαίσιο, να δεχτούν την ανατροφοδότηση της ομάδας και να μετασχηματίσουν την κατανόησή τους, συνθέτοντας νέα γνώση.
Η ομάδα, λοιπόν, δεν είναι απλώς μια μορφή οργάνωσης — είναι ένα ζωντανό εργαστήρι μάθησης.
Εξατομίκευση της μάθησης
Εξατομίκευση της μάθησης μέσα από μια διδασκαλία που αξιοποιεί τις πολλαπλές νοημοσύνες, διαφοροποιημένα εργαλεία και τη στενή συνεργασία των δασκάλων με την ειδική παιδαγωγό και τους συμβούλους του σχολείου. Με τον τρόπο αυτό, τα παιδιά με ταχύτερο ρυθμό μάθησης μπορούν να προχωρούν και να απολαμβάνουν την εξερεύνηση της γνώσης, ενώ όσα χρειάζονται υποστήριξη εξασφαλίζουν την απαραίτητη βοήθεια για ουσιαστική πρόσβαση στη μαθησιακή διαδικασία.
Αναλογικός και ψηφιακός κόσμος
Αυτή η σύνδεση είναι στη βάση του σχεδιασμού του STEAM και του μαθήματος Η/Υ και αφορά και στην τεχνητή νοημοσύνη. Τα παιδιά θα αναπτύξουν πολύ γρήγορα ψηφιακές δεξιότητες που θα εξελίσσονται διαρκώς. Είναι σημαντικό όμως να μην αντικατασταθεί η σκέψη που οδήγησε στην πρόοδο της τεχνολογίας από μία παθητική στάση αφομοίωσης της τεχνολογίας στη ζωή μας.
Έρευνα
Τα παιδιά αναπτύσσουν ερευνητική, κριτική και δημιουργική σκέψη. Καθημερινά μελετούν ερωτήματα στις τάξεις τους, στην κοινότητα και στην κοινωνία. Τα παιδιά αναπτύσσουν ερευνητική, κριτική και δημιουργική σκέψη. Καθημερινά μελετούν ερωτήματα στις τάξεις, στην κοινότητα και στην κοινωνία.
Η κριτική σκέψη για τη διαχείριση των πληροφοριών και τη δημιουργία πραγματικής, ουσιαστικής γνώσης είναι από τις σημαντικότερες προτεραιότητες του σχολείου.
Διαχειρίζονται πηγές και εξασκούνται στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση διαφορετικών επιστημονικών μεθόδων. Δημιουργούν podcasts με συνεντεύξεις από πρόσωπα που σχετίζονται με τα πεδία που μελετούν, ερευνούν τις στάσεις των παιδιών του σχολείου και τα ευαισθητοποιούν στην υγιεινή διατροφή, στη σωστή χρήση των κάδων ανακύκλωσης, στον εθισμό σε βιντεοπαιχνίδια
Εκπαιδεύουν κλειστά συστήματα ΑΙ, ερευνούν τις γνώσεις μας, τις στάσεις των υπολοίπων παιδιών απέναντι στη διατροφή και στο περιβάλλον, σχεδιάζουν και υλοποιούν μαθήματα εξασκούμενα σε διαφορετικές επιστημονικές μεθόδους.
Μαζί για Κάθε Ανάγκη
Η εκπαιδευτική διαδικασία πλαισιώνεται από την ομάδα επιστημόνων,
ειδικών συνεργατών και συμβούλων που βρίσκονται στο σχολείο σε
τακτική βάση και αλληλεπιδρούν με τους/τις εκπαιδευτικούς
συστηματικά προσφέροντας εποπτεία για κάθε ζητούμενο που μπορεί
να αναδυθεί σε ένα τμήμα.
Πολιτειότητα
Δύο ώρες την εβδομάδα διατίθενται σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού, προκειμένου τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες ομαλής συνύπαρξης, επίλυσης συγκρούσεων και επικοινωνίας, καθώς και κατανόησης των δυναμικών μιας ομάδας.
Εξοικειώνονται με τη λειτουργία μιας κοινότητας μάθησης, αναλαμβάνουν ρόλους εκπροσώπου, συμμετέχουν στην αξιολόγηση και επιτήρηση και κάνουν έρευνα για θέματα που αφορούν τη σχολική ζωή.
Γνωρίζω και σέβομαι το σώμα μου
Η υγιεινή διατροφή, η αγάπη και η φροντίδα για το σώμα, τα μαθήματα (Α΄) βοηθειών και η εκπαίδευση στη θέσπιση ορίων και στη χαρούμενη, ασφαλή συνύπαρξη οδηγούν σταδιακά σε ευαισθητοποίηση για ζητήματα περιεκτικής σεξουαλικής εκπαίδευσης, ψυχικής υγείας, ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου, των social media και της τεχνολογίας.
Με μικρά, συνειδητά βήματα, τα παιδιά προετοιμάζονται για τη μετάβαση στην εφηβεία.
Projects
Τα Σχέδια Εργασίας (Projects) λειτουργούν εμπλουτιστικά στο Πρόγραμμα Σπουδών, αφού συμπληρώνουν και διευρύνουν όλους τους τομείς μάθησης και ωρίμανσης.
Εκπαιδευτικοί τάξης και ειδικοτήτων εμπνέονται από τα ερωτήματα και τα ενδιαφέροντα των παιδιών και συνεργάζονται στενά, προκειμένου να οργανώνουν από κοινού διαθεματικές δράσεις, οδηγώντας τους μαθητές και οδηγούμενοι από αυτούς σε μια διαδικασία αυθεντικής και ολιστικής αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον.
Βιωματική προσέγγιση της γνώσης
Τα παιδιά έχουν ενεργό ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία, οικοδομώντας τη γνώση μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και κατάλληλα εργαλεία που υποστηρίζουν την κατανόηση, η οποία είναι απαραίτητη, πριν προχωρήσουμε στην εμπέδωση και στη λειτουργία της αφαίρεσης και κωδικοποίησης των εννοιών.
Δομημένα μαθήματα
με σύγχρονα ζητούμενα
Από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας διατηρούμε όσα στοιχεία εξακολουθούν να έχουν παιδαγωγική αξία, περιορίζοντας όμως τις μηχανιστικές πρακτικές, με στόχο μια βαθύτερη κατανόηση της γνώσης, την καλλιέργεια κριτικής σκέψης και τη σύνδεση των εννοιών σε ουσιαστικό επίπεδο.
Ομαδοσυνεργατική
Μέσα από τη δουλειά στις ομάδες, τα παιδιά καλλιεργούν πολύτιμες δεξιότητες συνεργασίας, διαλόγου, ενεργητικής ακρόασης, επιχειρηματολογίας και παρουσίασης.
Ενθαρρύνονται να εκφράζουν τις απόψεις τους, να σέβονται τη σκέψη των άλλων και να συμβάλλουν στη συλλογική πορεία της ομάδας.
Παρακινούνται να συμμετέχουν σε ομαδικές συζητήσεις με ρόλο ενεργού συνομιλητή αλλά και συντονιστή: να ερμηνεύσουν, να συγκρίνουν απόψεις, να ανακεφαλαιώσουν όσα ειπώθηκαν και να τα μεταφέρουν με σαφήνεια στους συμμαθητές τους.
Ωφελούνται επίσης σε μεταγνωστικό επίπεδο, καθώς καλούνται να επανεξετάσουν αυτά που γνωρίζουν, να τα παρουσιάσουν με τρόπο κατανοητό για τους άλλους, να τα προσαρμόσουν στο εκάστοτε επικοινωνιακό πλαίσιο, να δεχτούν την ανατροφοδότηση της ομάδας και να μετασχηματίσουν την κατανόησή τους, συνθέτοντας νέα γνώση.
Η ομάδα, λοιπόν, δεν είναι απλώς μια μορφή οργάνωσης — είναι ένα ζωντανό εργαστήρι μάθησης.
Εξατομίκευση της μάθησης
Εξατομίκευση της μάθησης μέσα από μια διδασκαλία που αξιοποιεί τις πολλαπλές νοημοσύνες, διαφοροποιημένα εργαλεία και τη στενή συνεργασία των δασκάλων με την ειδική παιδαγωγό και τους συμβούλους του σχολείου. Με τον τρόπο αυτό, τα παιδιά με ταχύτερο ρυθμό μάθησης μπορούν να προχωρούν και να απολαμβάνουν την εξερεύνηση της γνώσης, ενώ όσα χρειάζονται υποστήριξη εξασφαλίζουν την απαραίτητη βοήθεια για ουσιαστική πρόσβαση στη μαθησιακή διαδικασία.
Αναλογικός και ψηφιακός κόσμος
Αυτή η σύνδεση είναι στη βάση του σχεδιασμού του STEAM και του μαθήματος Η/Υ και αφορά και στην τεχνητή νοημοσύνη. Τα παιδιά θα αναπτύξουν πολύ γρήγορα ψηφιακές δεξιότητες που θα εξελίσσονται διαρκώς. Είναι σημαντικό όμως να μην αντικατασταθεί η σκέψη που οδήγησε στην πρόοδο της τεχνολογίας από μία παθητική στάση αφομοίωσης της τεχνολογίας στη ζωή μας.
Έρευνα
Τα παιδιά αναπτύσσουν ερευνητική, κριτική και δημιουργική σκέψη. Καθημερινά μελετούν ερωτήματα στις τάξεις, στην κοινότητα και στην κοινωνία.
Διαχειρίζονται πηγές και εξασκούνται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση επιστημονικών μεθόδων. Δημιουργούν podcasts με συνεντεύξεις από πρόσωπα που σχετίζονται με τα πεδία μελέτης, ερευνούν τις στάσεις των συμμαθητών τους και τα ευαισθητοποιούν στην υγιεινή διατροφή, τη χρήση των κάδων ανακύκλωσης, τον εθισμό σε βιντεοπαιχνίδια.
Εκπαιδεύουν κλειστά συστήματα AI, μελετούν στάσεις απέναντι στη διατροφή και το περιβάλλον, σχεδιάζουν και υλοποιούν μαθήματα με διαφορετικές επιστημονικές προσεγγίσεις.
Υπεύθυνος STEAM είναι ο προπονητής της Εθνικής Ομάδας Ρομποτικής, ενώ μέλη και μέντορες της είναι απόφοιτοί μας.
Η μάθηση έχει ερευνητικό χαρακτήρα και οργανώνεται γύρω από ερωτήματα — πολλά από τα οποία θέτουν τα ίδια τα παιδιά με βάση τις εμπειρίες και τα ενδιαφέροντά τους. Αυτή η προσέγγιση τούς δίνει τη δυνατότητα να εκφράζουν τεκμηριωμένες απόψεις για περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα, να αναλύουν τις επιπτώσεις τους και να κατανοούν τη συμβολή των μαθηματικών στις επιστήμες.
Μαζί για Κάθε Ανάγκη
Η εκπαιδευτική διαδικασία πλαισιώνεται από την ομάδα επιστημόνων, ειδικών συνεργατών και συμβούλων που βρίσκονται στο σχολείο σε τακτική βάση και αλληλεπιδρούν με τους δασκάλους συστηματικά προσφέροντας εποπτεία για κάθε ζητούμενο που μπορεί να αναδυθεί σε ένα τμήμα.
Πολιτειότητα
Δύο ώρες την εβδομάδα διατίθενται σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού, προκειμένου τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες ομαλής συνύπαρξης, επίλυσης συγκρούσεων και επικοινωνίας, καθώς και κατανόησης των δυναμικών μιας ομάδας.
Εξοικειώνονται με τη λειτουργία μιας κοινότητας μάθησης, αναλαμβάνουν ρόλους εκπροσώπου, συμμετέχουν στην αξιολόγηση και επιτήρηση και κάνουν έρευνα για θέματα που αφορούν τη σχολική ζωή.
Γνωρίζω και σέβομαι το σώμα μου
Η υγιεινή διατροφή, η αγάπη και η φροντίδα για το σώμα, τα μαθήματα Α’ (Α΄ - όπου έχει μπει απόστροφος πρέπει να γίνει τόνος, εννοώ στις τάξεις)βοηθειών και η εκπαίδευση στη θέσπιση ορίων και στη χαρούμενη, ασφαλή συνύπαρξη οδηγούν σταδιακά σε ευαισθητοποίηση για ζητήματα περιεκτικής σεξουαλικής αγωγής διαπαιδαγώγησης, ψυχικής υγείας, ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου, των social media και της τεχνολογίας.
Με μικρά, συνειδητά βήματα, τα παιδιά προετοιμάζονται για τη μετάβαση στην εφηβεία.
Projects
Τα Σχέδια Εργασίας (Projects) λειτουργούν εμπλουτιστικά στο Πρόγραμμα Σπουδών, αφού συμπληρώνουν και διευρύνουν όλους τους τομείς μάθησης και ωρίμανσης.
Εκπαιδευτικοί τάξης και ειδικοτήτων εμπνέονται από τα ερωτήματα και τα ενδιαφέροντα των παιδιών και συνεργάζονται στενά, προκειμένου να οργανώνουν από κοινού διαθεματικές δράσεις, οδηγώντας τους μαθητές και οδηγούμενοι από αυτούς σε μια διαδικασία αυθεντικής και ολιστικής αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον.
Μαθήματα Ειδικοτήτων
Εβδομαδιαίο πρόγραμμα
Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των παιδιών εμπλουτίζεται από μαθήματα ειδικοτήτων και εμπειρίες που εντάσσονται στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων.
Ενδεικτικά:
Στο πρόγραμμα των μικρών τάξεων, το μάθημα της φυσικής αγωγής εμπλουτίζεται από μία ώρα
κολύμβησης την εβδομάδα στις εγκαταστάσεις του σχολείου μας.
Ολοκληρώνοντας το δημοτικό τα παιδιά έχουν κατακτήσει όλα τα στυλ κολύμβησης.
Περισσότερα για τα Μαθήματα Ειδικοτήτων
Αγγλικά ως κύρια ξένη γλώσσα
Όλες οι τάξεις κάνουν πέντε ώρες την εβδομάδα αγγλικά. Στόχος του δημοτικού είναι η άνεση στην παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου και η επικοινωνία στα αγγλικά γενικότερα. Με την ολοκλήρωση του δημοτικού τα παιδιά θα έχουν πλησιάσει το επίπεδο Β1.
Δεύτερη Ξένη Γλώσσα
Ως δεύτερη ξένη γλώσσα επιλογής το σχολείο προτείνει τα Γερμανικά, τα Γαλλικά και τα Ισπανικά που εισάγονται ως απογευματινά στις μικρές τάξεις και μπαίνουν στο βασικό ωρολόγιο από την Δ' Δημοτικού.
Τεχνολογία & STEAM με σύγχρονες μεθόδους
Οι νέες τεχνολογίες στο σχολείο μας σχεδιάζονται και υλοποιούνται από την ομάδα STEAM του δικού μας σχολείου μας που συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης με στόχο την ανάπτυξη ενήμερων και υπεύθυνων χρηστών των νέων τεχνολογιών που αξιοποιούν εύστοχα τις τεχνολογικές εξελίξεις διευρύνοντας τις ερευνητικές τους δεξιότητες και τη φαντασία τους προκειμένουν να καινοτομούν προς όφελος της ανθρωπότητας.
Παράδοση στις Τέχνες
Το σχολείο μας έχει μεγάλη παράδοση στις τέχνες.
Πέρα από τα εβδομαδιαία εργαστήρια ειδικοτήτων μουσικής, θεάτρου και εικαστικών, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν στη χορωδία του σχολείου, στις μπάντες που πλαισιώνουν τις εκδηλώσεις μας, σε παραστάσεις που βγαίνουν μέσα από τα παιδιά και σε φεστιβάλ τέχνης που το σχολείο διοργανώνει σε συνεργασία με τον δραστήριο και δημιουργικό Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Σκάκι, ποίηση, φεστιβάλ και... φιλοσοφία!
Το σχολείο μας έχει καινοτομήσει στην ένταξη του σκακιού στο πρόγραμμα σπουδών από την ίδρυσή του κιόλας. Το σκάκι, πέρα από τα πολλαπλά του οφέλη στα γνωστικά αντικείμενα μαθηματικών και γλώσσας, συνεισφέρει στην ψυχική ενδυνάμωση των παιδιών, στην εξέλιξη της αναλυτικής τους σκέψης αλλά και της φαντασίας τους.
Το πέρασμα προς το Γυμνάσιο
Τέλος, στο κλείσιμο του Δημοτικού τα παιδιά επεξεργάζονται και δίνουν μορφή στα συναισθήματά τους για το πέρασμα από την παιδική ηλικία στην εφηβεία και από το δημοτικό στο γυμνάσιο μέσα από ένα εργαστήρι τεχνών που εμψυχώνουν οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων θεάτρου, τέχνης, μουσικής με την ψυχολόγο του σχολείου και τους δασκάλους και τις δασκάλες της ΣΤ'.
Απογευματινά εργαστήρια
Χώρος για Δημιουργία, Κίνηση και Έκφραση
Το απογευματινό πρόγραμμα στο σχολείο μας σχεδιάζεται με ευελιξία, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες κάθε οικογένειας και να προσφέρει στα παιδιά δημιουργικές και ουσιαστικές εμπειρίες. Η ομάδα μας, αποτελούμενη από τους δασκάλους/ες του σχολείου και εξειδικευμένους συνεργάτες, φροντίζει για την ασφαλή και εμπνευσμένη εμψύχωση κάθε δραστηριότητας.
Μετά το γεύμα τους, οι μαθητές/τριες έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο πρόγραμμα μελέτης, να επιλέξουν δημιουργικές δραστηριότητες ή να συνδυάσουν και τα δύο, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Για τα παιδιά που δεν παραμένουν στο πρόγραμμα της μελέτης, υπάρχει η επιλογή να παρακολουθούν μόνο τις απογευματινές δραστηριότητες που επιθυμούν.
Οι δραστηριότητες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών: ξένες γλώσσες, τέχνη και δημιουργική έκφραση (θέατρο, εικαστικά, μουσική), ρομποτική, μαστορική, πολεμικές τέχνες και αθλήματα, όπως μπάσκετ, βόλεϊ, ξιφασκία και πολλά ακόμη που εμπλουτίζονται κάθε χρόνο.



Μελλοντικά Σχολεία
Μετάβαση με σιγουριά
Η επιλογή Γυμνασίου, μετά την εμπειρία φοίτησης στο σχολείο μας, είναι ένα ερώτημα που συχνά απασχολεί τους γονείς. Έχουμε σταθεί δίπλα σε εκατοντάδες οικογένειες και παιδιά σε αυτή τη σημαντική μετάβαση, παρέχοντας ενημέρωση, στήριξη και καθοδήγηση σε κάθε τους βήμα.
Διαδρομές για το επόμενο σχολείο
Παράλληλα, διαθέτουμε ολοκληρωμένη εικόνα των διαδικασιών, των ιδιαιτεροτήτων και της φιλοσοφίας κάθε σχολείου. Έχουμε σχεδιάσει διαδρομές που οδηγούν σε διαφορετικούς προορισμούς, βοηθώντας τα παιδιά να προετοιμαστούν σταδιακά και με σιγουριά για τη νέα τους σχολική εμπειρία.
Μαθητοκεντρική καθοδήγηση
Γνωρίζοντας το προφίλ, τις ανάγκες και τις κλίσεις κάθε παιδιού, μπορούμε να προτείνουμε εξατομικευμένες επιλογές που του ταιριάζουν, ώστε να συνεχίσει να εξελίσσεται σε ένα περιβάλλον που το εμπνέει και το υποστηρίζει.
Διαδρομές για κάθε όνειρο
Οι απόφοιτοί μας συνεχίζουν σε πλήθος σχολείων — πρότυπα, καλλιτεχνικά, Γαλλόφωνα, αγγλοσαξωνικού τύπου και προγράμματα IB. Η ομάδα μετάβασης βρίσκεται δίπλα στις οικογένειες, προσφέροντας καθοδήγηση σε κάθε στάδιο. Το σχολικό έτος 2024–25, όλοι οι μαθητές μας συνέχισαν στο Γυμνάσιο της επιλογής τους.
Μετάβαση στο Γυμνάσιο
Εγκαταστάσεις
Οι εγκαταστάσεις μας
Οι εγκαταστάσεις του Δημοτικού μας βρίσκονται στον ιστό της πόλης, στον δήμο Γέρακα, απέναντι από μία αλάνα που συνδιαμορφώνουμε με τον Δήμο και διαγώνια απέναντι από την πίστα για ποδήλατα του Δήμου.
Οι χώροι μας μόλις που ξεπερνούν την 20ετία λειτουργίας. Πρόκειται για ένα σχολείο βιομηχανικού σχεδιασμού που σχεδιάστηκε εξαρχής για να είναι σχολείο μικρής κλίμακας και αυτόνομο ενεργειακά. Την αίθουσα του νηπιαγωγείου συμπληρώνουν η αίθουσα εικαστικών, θεατρική σκηνή, πισίνα, τραπεζαρία, αίθουσα μουσικής και η βιβλιοθήκη του Σχολείου.


Ένα Δημοτικό που τα έχει όλα
Τα παιδιά έχουν στη διάθεσή τους διαφορετικούς χώρους για τη χαλάρωσή τους στον ελεύθερό τους χρόνο, όπως έναν ταρατσόκηπο, τη βιβλιοθήκη του σχολείου στην οποία λειτουργεί η λέσχη δημιουργικής γραφής στα διαλείμματα, την αίθουσα μουσικής για πρόβες με τη χορωδία, τον πολυχώρο για ρόδες και κατακόρυφους, την αυλή για κυνηγητό, και το γήπεδο για αθλήματα.
Συγχρόνως, αξιοποιούμε και εξωτερικές του σχολείου εγκαταστάσεις για το πρόγραμμα ποδηλασίας, τις ημέρες αθλητισμού και για τον εμπλουτισμό της εμπειρίας των παιδιών στην εκμάθηση αθλημάτων στις μεγαλύτερες τάξεις. Οι εξωτερικοί χώροι του Δημοτικού μας θα ανακαινιστούν το έτος 2025-2026.
Υπηρεσίες Φροντίδας
Σίτιση
Η διαδικασία της σίτισης γίνεται από το σχολείο και είναι μία διαδικασία παιδαγωγική στην οποία τα παιδιά έχουν ενεργό ρόλο. Το τραπέζι θυμίζει οικογενειακή ατμόσφαιρα και οι παιδαγωγοί ενθαρρύνουν τα παιδιά να δοκιμάζουν διαφορετικές γεύσεις και να επεκτείνουν την γευστική τους παλέτα.



Θέματα υγείας
Την εποπτεία θεμάτων υγείας του σχολείου έχει ο Παιδίατρος με τον οποίο συνεργαζόμαστε, ο οποίος επισκέπτεται τακτικά το σχολείο και είναι διαθέσιμος για μία έκτακτη εξέταση των παιδιών. Στο σχολείο βρίσκεται καθημερινά νοσηλεύτρια, που προσφέρει την απαραίτητη υποστήριξη σε θέματα υγείας και μικροτραυματισμών. Παράλληλα, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες μαθαίνει στα παιδιά πώς να παρέχουν και τα ίδια βασικές πρώτες βοήθειες, καλλιεργώντας την υπευθυνότητα και την αυτονομία τους.
Πλαίσιο στήριξης
Η παρουσία ψυχολόγου στις σχολικές δομές ήταν προτεραιότητα του σχολείου μας από τα πρώτα του κιόλας βήματα. Η ομάδα του πλαισίου στήριξης αποτελείται από ψυχολόγους και ειδική παιδαγωγό που συνεργάζονται στενά με τους/τις εκπαιδευτικούς. Η ομάδα του πλαισίου στήριξης εποπτεύει τις εκπαιδευτικούς που βοηθούν σταθερά στις Α' τάξεις και σχεδιάζουν προγράμματα ευαισθητοποίησης των παιδιών για τα θέματα που τα απασχολούν. Το σχολείο μας συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Γαληνός στον Χολαργό εξασφαλίζοντας πρόσβαση στην αξιόλογη διεπιστημονική ομάδα του Ινστιτούτου με χαμηλότερες τιμές για τις οικογένειες του σχολείου μας.
Σχολικά λεωφορεία
Το σχολείο διαθέτει σχολικά λεωφορεία και εποπτεύει τους οδηγούς και τις συνοδούς σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.